Kontakti: +371 67612334; e-pasts: 4print@4print.lv

Serveris Business Edition Business Pro Edition

Pieejamā versija

 

MyQ Eleven 4.0.21 MyQ Eleven 4.0.21

Cloud licencēšana/ tīkla iekārtas

Pirmoreiz pasaulē revolucionāra licencēšana. Sadala licences starp visām filiālēm, pēc izvēles pārvietojiet iekārtas starp vietām, instalējiet MyQ uz cik vien daudz serveriem vēlaties optimālai un drošai pārvaldībai. Nav nepieciešams sūtīt lielus drukas datus caur internetu uz centrālo serveri. Ja interneta savienojums pārtrūkst, visas filiāles drukās atsevišķi, pēc master servera atjaunošanas – visi dati un statistika tiks sasinhronizēta

Jaunums - Maksimālais serveru skaits

 

neierobežots neierobežots

Maksimālais drukas iekārtu skaits

 

neierobežots neierobežots

Maksimālais lietotāju skaits

 

neierobežots neierobežots

Maksimālais departamentu skaits (grupas)

Lietotāju grupas/ departamenti

neierobežots neierobežots

Bezmaksas DEMO (trial) periods

Pilna funkcionalitātes testa versija izvēlētajai versijai

līdz 90 dienām Līdz 90 dienām

Servera platforma

 

Win Win

Datubāzes Shadow copy dublēšana & atjaunošama

On-Line datubāzes dublēšana ar iespēju izvēlēties datu uzglabāšanu un datu atjaunošanu bez datu zaudēšanas

One-step automātiska servera instalācija

Vienkārša instalācija ar predefinētām vērtībām

Intuitīva konfigurēšana un apkalpošana izmantojot MyQ Easy Config

Rīks vienkāršai MyQ iestatīšanai un tīkla iekārtu meklešanai, automātiski pievienojot tīkla iekārtas, MyQ drukas servera administrācija. Sistēmas monitorings.

Administratora kontrole panelis sistēmas uzraudzībai

Kontroles panelis, kurš ļauj administratoram konfigurēt sistēmu un saņemt informāciju par individuālām darbībām.

Web bāzēts administratora interfeiss

MyQ sistēmas pārvaldība var tikt veikta no jebkuras vietas izmantojot web pārlūku, bez nepieciešamības instalēt papildus parogrammatūras

Vienkārša Daudzserveru kopēšana

Automātiska datu kopēšana no attālinātiem drukas serveriem centralizētai statistikas datu apkopošanai

Aktīvā Direktorija sinhronizācija (lietotāji, departamenti, ID kartes)

Automātiska datu sinhronizācija no LDAP serveriem uz MyQ sistēmu (MS Active Directory, Novell un Open LDAP)

1 LDAP serveris 3 LDAP serveris

Ārēja sistēmas sinhronizācija (lietotāji, departameni, ID kartes)

Automātiska datu sinhronizācija no ārējām sistēmām izmantojot vienākši pielāgojamus teksta formātus

 

Darbastaciju Īpašības Business Edition Business Pro Edition

Darbastaciju atbalstāmās platformas

 

Win/Linux/Mac/SAP Win/Linux/Mac/SAP

Web bāzēts lietotāja interfeiss (nevajag instalācijas)

MyQ lietotāja intefeiss nodrošina lietotāju piekļuvi savam kontam. Darbu menedžments, kredīta, kvotu kontrole

Automātiska draiveru instalācija

Utilīts MyQ Driver Installer automātiskai printeru draiveru instalācijai

 

Jaunums - Servisa modulis Business Edition Business Pro Edition

Automātiska apstiprināšana un nepieciešamo ekspluatācijas materiālu pasūtīšana

 

papildiespēja papildiespēja

Automātiska ziņošana par darbības traucējumiem un problēmas eskalācija

 

papildiespēja papildiespēja

Servisa līgumu kontrole un SLA izpilde

 

papildiespēja papildiespēja

Pilnvērtīga pasūtījumu sistēma, sinhronizējama ar servisa partneriem

 

papildiespēja papildiespēja

Profesionāla ārpakalpojumu projektu uzskaite

 

papildiespēja papildiespēja

 

Drukas Serveris Business Edition Business Pro Edition

Universāls Drukas iekārtas risinājums

Komunicē ar drukas iekārtām izmantojot univesālus standartus

ID tehnoloģiju netkarība (pielāgojama iekvienai lietotāja izmantotai ID karšu tehnoloģijai)

Atbalsta vairumu RFID standartu, iepēja komunicēt ar specifisku tehnoloģiju karšu lasītājiem.

Duāla RFID tehnoloģija

MyQ ārējie termināli atbalsta savienojumu ar divām ierīcēm (piemēram, LCD displejs ar klaviatūru un bezvadu karšu lasītājs)

Iekārtu statusa monitorings

Detalizēta iekārtas informāciju, ieskaitot dukāto/kopēto lapu skaitu, tonera līmeni, iekārtas kļūdas utt.

Tiešās drukas rindas noslodzes balanss

Druka darbu paātrināšana kombinējot vairākus printerus vienā virtuālajā printerī Pasargā no printeru pārslodzes vai nepietiekamas slodzes

Tiešās drukas rindas klāstera druka

Automātiska drukas darbu pāradresācijauz darbojošos iekārtu,ja mērķa iekārtai ir kļūda (nav papīra, tonera, kļudas ziņojums u.c.)

Online & precīza tīkla iekārtu mintorēšana

Online uzskaite pamatojas uz tiešu informācijas nolasīšanu no iekārtu skaitītājiem. Tikai izdrukātās lapas tiek uzskatītas.

Drukas darbu modificēšana izmnatojot PJL komandas

Iespēja pievienot pielāgotas PJL komandas drukas darbiem

Drukas darbu apvienošana ātrākai drukai

Vairāku drukas darbu gadījumā nav laika aiztures, visas operācijas un uzskaite tiek veikta tikai pēc visu viena litotāja drukas darbu izpildes

Piespiedu divpusējā druka, skavošana un kopēšana

Ir iespējams iestatīt, ka drukas darbi tiek drukāti divpusēji, skavoti un izgatavotas vairākas drukas darbu kopijas.

Privātās drukas rindas aizsardzība

Drukas darbs pēc izdrukāšanās tiek dzēsts no servera

Vairāku veidu Drukas darba lietotāja noteikšana

Drukas darba īpašnieks var tikt noteikts pēc lietotājvārda, datora nosaukuma, DNS uc.

8 veidi 8 veidi

Lietotāja pseidonīmi & vairākveida identifikācijas

Var ievadīt neierobežotu skaitu pseidonīmu (aliases) katram lietotājam

Atvērta platforma jaunu iekārtu atbalstam

Jaunu modeļu/ražotāju sertifikācija

Atvērta web interfeisa platforma pielāgošanai

Skanēšanas pārvaldība

Iespēja iestatīt skanēšanas nosacījumus, scan-to-email un scan-to-folder atbalsts

-

Skanēšana vairākiem adresātiem / pieejami vairāki pievienotie faili

Iespēja skanēt vairākiem saņēmējiem vai pievienot vairāku skanētos dokumentus vienā e-pastā

-

Drukas priekšskats (PostScript emulācijā)

Automātiski izveido drukas darba priekšskatu PDF formātā

-

Kvotas

Iespēja izveidot dažādus parametrus kvotu, m/b lapu, krāsu lapu un cenu monitoringam. Kvotas var tikt iestatītas lietotājiem un lietotāju grupām. Darbi var tikt ierobežoti, pauzēti vai vienkārši brīdināti lietotāji.

-

Kyocera MFP atbalsts bez papildus key-counter, programmatūriska pieejas kontrole

Krāsu kopēšanas aizliegums arī Xerox un OKI iekārtām

Tooltip Tooltip Tooltip Tooltip Tooltip Tooltip

Kredīta atjaunošana

Var atrast lietotāju pēc kartes numura

-

Manuāla kredīta atjaunošana grupām

-

Karšu numuru transformācija kredīta atjauošanai

Iespēja nosūtīt e-pastu ar jauno PINK kodu

Tiešās drukas pārtraukšana

autorizēšanās uz MFP, lai piekļutu pie Follow Me funkcionalitātes (pēc tiešās drukas darba izpildes)

 

Uzskaite un Kontrole Business Edition Business Pro Edition

Uzskaite pēc lapu skaita

Online uzskaite bāzēta uz tiešu drukas iekārtu skaitītāju nolasīšanu. Tikai izdrukātās lapas tiek uzskaitītas

Uzskaite pče izmaksām drukāšana/kopēšana/skanēšana

Iespēja iestatīt dažādas cenas par izdruku (piemēram, lietotājs/uzņēmums, students/pasniedzējs, pakalpojuma sniedzējs/pakalpojuma saņēmējs)

Dažādu cenu līmeņu piemērošana par drukāto lapu

 

Kredīta uzskaite

Iespēja pirkt kredītu kopēšanai, drukāšanai un skanēšanai. Piemērojama mācību iestādēm, bibliotēkām, birojiem.

-

Uzskaite pēc Lietotājiem/Deparatmentiem/Iekārtas

 

Follow Me drukas funkcija

Drukas darbs tiek turēts uz servera, lietotāja drukas rindā. Autorizējoties pie izvēlētās iekārtas (drukas darbs nav piesiets konkrētai iekārtai, bet līdzīgu iekārtu grupai), drukas darbs tiek izdrukāts. Tas nodrošina maksimālu drosību un drukas iekārtu pieejamību.

Drukāšana starp drukas serveriem - Job Roaming

Iespēja drukāt uz druku nosūtītos darbus arī no citām vietām/filiālēm

-

Projektu uzskaite

Drukājot vai kopējot ir iespejams izvēlēties konkrētu projektu, kura vajadzībām tas tiek veikts.

-

 

Statistika un Atskaites Business Edition Business Pro Edition

Web bāzēta On-line atskaišu sistēma

 

Web bāzēts atskaišu eksports (PDF, CSV, HTML, XML, Text)

 

Automātiska atskaišu nosūtīšana

MyQ piedāvā automātiski nosūtīt atskaites izvēlētajā laika periodā.

Centralizēta atskaišu sistēma no vairākiem serveriem

MyQ savāc datus no vairākiem drukas serveriem (filiālēm), apstrādā tos un izveido centralizētu datu atskaiti

-

Atskaites

 

pamata (43) paplašinātā (70)

Personalizētu atskaišu imports

 

Jebkura atskaite var tikt saglabāta mapē CSV formātā

 

 

Termināli Business Edition Business Pro Edition

Ārējie termināli v.10 - atbalsta visus ražotājus

Pieejami visām iekārtām, kurām nav atsevišķas pieslēguma vietas

Ārējie termināli v.11

Ar pilnkrāsu skārienjūtīgu displeju - atbalsta visus ražotājus

Iekšējais terminālis - Kyocera iekārtām

Iebūvētā termināļa versija Kyocera iekārtām

Integrētais terminālis (programmatūriska integrācija) Kyocera, UTAX, Triumph Adler iekārtām

Programmatūras aplikācija, kas integrējas MFP iekārtās. Nodrošina visas kontroles funkcijas un nav nepieciešami ārējiet termināli

Mibilais terminālis viedtālruņiem un planšetdatoriem ar Android OS